Brak checkboxa, że towar posiada wady aktualizuje roszczenia kupującego.

3 lut 2024

Brak checkboxa, że towar posiada wady aktualizuje roszczenia kupującego.

3 lut 2024

Brak checkboxa, że towar posiada wady aktualizuje roszczenia kupującego.

3 lut 2024

Towar uszkodzony, powystawowy czy niekompletny? Chcesz jako sprzedawca zwolnić się z odpowiedzialności?

➡️ Sprzedawca, aby zwolnić się z odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, musi wyraźnie powiadomić konsumenta o wadach produktu. I co ważne! Sama adnotacja na stronie jest niewystarczająca.

➡️ Klient (konsument) musi wyraźnie wskazać, że akceptuje, że konkretna cecha odbiega od wymogów. Musi on zatem odrębnie zaakceptować brak konkretnej cechy towaru (np. przez checkbox).

➡️ Co jednak istotne, niewystarczający będzie checkbox, że produkt nosi ślady użytkowania. Jest zbyt mało konkretny.

➡️ Art. 43b ust. 4 ustawy o prawach konsumenta.

Do usłyszenia.

#prawakonsumenta #konsument #skleponline #ecommerce

Skontaktuj się z nami już dziś:

- Telefon: 71 773 30 06

- E-mail: kontakt@legalizeme.pl

- Formularz kontaktowy na naszej stronie: TUTAJ

Towar uszkodzony, powystawowy czy niekompletny? Chcesz jako sprzedawca zwolnić się z odpowiedzialności?

➡️ Sprzedawca, aby zwolnić się z odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, musi wyraźnie powiadomić konsumenta o wadach produktu. I co ważne! Sama adnotacja na stronie jest niewystarczająca.

➡️ Klient (konsument) musi wyraźnie wskazać, że akceptuje, że konkretna cecha odbiega od wymogów. Musi on zatem odrębnie zaakceptować brak konkretnej cechy towaru (np. przez checkbox).

➡️ Co jednak istotne, niewystarczający będzie checkbox, że produkt nosi ślady użytkowania. Jest zbyt mało konkretny.

➡️ Art. 43b ust. 4 ustawy o prawach konsumenta.

Do usłyszenia.

#prawakonsumenta #konsument #skleponline #ecommerce

Skontaktuj się z nami już dziś:

- Telefon: 71 773 30 06

- E-mail: kontakt@legalizeme.pl

- Formularz kontaktowy na naszej stronie: TUTAJ

Towar uszkodzony, powystawowy czy niekompletny? Chcesz jako sprzedawca zwolnić się z odpowiedzialności?

➡️ Sprzedawca, aby zwolnić się z odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, musi wyraźnie powiadomić konsumenta o wadach produktu. I co ważne! Sama adnotacja na stronie jest niewystarczająca.

➡️ Klient (konsument) musi wyraźnie wskazać, że akceptuje, że konkretna cecha odbiega od wymogów. Musi on zatem odrębnie zaakceptować brak konkretnej cechy towaru (np. przez checkbox).

➡️ Co jednak istotne, niewystarczający będzie checkbox, że produkt nosi ślady użytkowania. Jest zbyt mało konkretny.

➡️ Art. 43b ust. 4 ustawy o prawach konsumenta.

Do usłyszenia.

#prawakonsumenta #konsument #skleponline #ecommerce

Skontaktuj się z nami już dziś:

- Telefon: 71 773 30 06

- E-mail: kontakt@legalizeme.pl

- Formularz kontaktowy na naszej stronie: TUTAJ